4 Hadiah Perodua Myvi Extreme contest besar Denaihati



Assalamualaikum dan salam 1Dunia, terima kasih kepada Rakan Blogger yang sudi nak jadi sponsor kepada contest besar Denaihati  yang sedang dirancang di blog Denaihati. 24 jam selepas entri mencari sponsor disiarkan beberapa sponsor telah diterima antaranya Wang Tunai, Blackberry Bold 3 dan Samsung Tab 2. Berdasarkan email ada banyak lagi pertanyaan pihak individu dan syarikat yang berminat nak jadi sponsor kepada contest yang bakal dianjurkan.
Rakan Blogger nak tak kalau hadiah utama contest yang bakal dianjurkan adalah kereta Perodua Myvi Extreme? Aku yakin semua nak terutama yang belum ada kereta lagi. Siapalah nak sponsor hadiah semahal tu melainkan PERODUA tapi nak ke PERODUA pandang blog Denaihati. Tidak mustahil tetapi agak susah sikit jadi janganlah kita mengharap bulan jatuh ke riba.
Percaya tak ada yang nak sponsor hadiah Myvi 1.5 Extreme tapi dengan syarat beliau menang hadiah RM100ribu yang dianjurkan oleh DEALMATES. Apa kata kita semua support beliau untuk menang contest DEALMATES. Mudah je ikut cara-cara dan syarat yg ditetapkan :
  • Mesti warga Malaysia yang ada MYKAD
  • Mesti ada akaun FACEBOOK
  • Klik link referral ini DEALMATES
  • Daftar akaun DEALMATES atau connect menggunakan Facebook
  • Kongsikan entri “Win RM100,000 Cash from DealMates.com” di Facebook anda.
  • Isikan data beribadi nama dan no hp untuk pengesahan pemenang
  • Paling best anda juga layak untuk menang RM100ribu setelah melakukan semua di atas.
Jadi jangan tangguh lagi jom klik link ini DEALMATES untuk support kawan kita menang RM100k yang dah janji nak sponsor Myvi 1.5 Extreme. Bayangkan drive PERODUA Myvi Extreme di lebuhraya Utara Selatan mesti boleh pulun cecah 180km/jam. Blogger Ariffshah pun join contest ini jadi kenapa tidak kita.
Ranking terkini : No 3 (Mari kita ramai-ramai bantu supaya jadi No 1)
Anda sedang membaca artikel Hadiah Perodua Myvi Extreme contest besar Denaihati dan link url bagi entri ini adalah http://manmala.blogspot.com/2011/10/prepaid-rm10-untuk-rakan-denaihati.html. Semoga artikel Hadiah Perodua Myvi Extreme contest besar Denaihati ini bermanfaat buat anda.


4 comments

3 October 2011 at 16:09

mak aishh kereta hadiah fuyoo..memang syarat kena suport penaja dulu baru dapat sponsor kereta tu..mana satu suport mana satu sponsor ni huhh masih blur..nnti ada masa nak siasat..mana tau bro yang bertuah tu XD

PSST: BLOG AWAK NO 3 PROMOTE SEMINGGU

3 October 2011 at 16:11

terima kasih bro...

3 October 2011 at 21:58

Perghh. kalo lah jadi hadiah myvi tu. Mmg superb grand la contest ni bro

4 October 2011 at 05:26

memang gempaklah hadiah kali ni.
ramai yg sponsor gayanya.
kena perkemaskanlah blog utk menghadapi contest kali ni....

Post a Comment

 
Blogged.my

Return to top of page Copyright © OCT 2011 | manmala | Mereka Yang Memberi Lebih Mulia Dari Yang Menerima | HackTutors