1 Kisah Lembu Dan Anjing



 LEMBU: Hai anjing, apa habaq?Macam ada yg tak kena je?
ANJING: Aku tengah tension nih.Mau je aku gigit manusia tadi.
LEMBU : Eh.kenapa pula?
ANJING: Aku lalu tepi 2 orang manusia lelaki dan perempuan yang sedang berkepit. Tetiba si lelaki terperanjat dan terus melompat bila nampak Aku dan lelaki tu berkata "Hoi anjing, pergi jauh-jauh, najis!".
LEMBU: Ya, lah. Ko kan haram. Najis tahap berat bagi manusia. Biasalah tu. ... 
ANJIN.........G: Kalau aku najis sekali pon,kalau dia tersentuh aku, boleh disamak.Yang dia sentuh dan raba-raba awek dia tu apa? Boleh ke nak samak dosa?
LEMBU: Betul tu. Memegang wanita yg bukan mahramnya tanpa ikatan yg sah,lebih dahsyat kenajisannya daripada memegang ko anjing, malah tak boleh suci sekalipun disamak. 
ANJING: Wah.. ayat ko memang power la..manusia kena ubah pepatah "Pandai macam LEMBU :))
Anda sedang membaca artikel Kisah Lembu Dan Anjing dan link url bagi entri ini adalah http://manmala.blogspot.com/2011/10/kisah-lembu-dan-anjing.html. Semoga artikel Kisah Lembu Dan Anjing ini bermanfaat buat anda.


1 comment

3 October 2011 at 09:13

hahaa terbaik..lepas ni siapa yang buat ni terasa nak insaf yekk

Post a Comment

 

Return to top of page Copyright © OCT 2011 | manmala | Mereka Yang Memberi Lebih Mulia Dari Yang Menerima | HackTutors