5 Happy Birthday Google



Adakah anda tahu  27/9/2011 genaplah usia 13 tahun GOOGLE. Selamat menyambut ulang tahun dari saya kepada carian GOOGLE pilihan utama saya. Moga menjadi yang terbaik sentiasa dengan memberikan perkhidmatan yang terbaik kepada pelanggan-pelanggan anda.


Saya perasan ulangtahun GOOGLE bila saya tengok dan lihat gambar atas carian engine GOOGLE seperti gambar diatas.  Cantik tak ? Apapun GOOGLE memang terbaik dari  segalanya dalam menghargai pengguna dan pelanggannya.


HAPPY BIRTHDAY GOOGLE :)


JANGAN LUPA KLIK SINI
Anda sedang membaca artikel Happy Birthday Google dan link url bagi entri ini adalah http://manmala.blogspot.com/2011/09/happy-birthday-google.html. Semoga artikel Happy Birthday Google ini bermanfaat buat anda.


5 comments

28 September 2011 at 09:33

selamat hari lahir GOOGLE

28 September 2011 at 10:33

Pertama mampir disini memberi koment.. ternyata membahas tema yang sama dengan postingan saya kemaren.

28 September 2011 at 10:35

ditunggu kunjungan baliknya di http://amriawan.blogspot.com

28 September 2011 at 12:59

bodek google ke ni hihihii..semoga berjaya..p

28 September 2011 at 13:01

ye kut. hehehe

Post a Comment

 
Blogged.my

Return to top of page Copyright © OCT 2011 | manmala | Mereka Yang Memberi Lebih Mulia Dari Yang Menerima | HackTutors