0 Aku Nak Trafik Percuma Daripada Jejaka Terhangat



 

Hari ini saya nak join segmen "Aku Nak Trafik Percuma Daripada Jejaka Terhangat" yang dibuat oleh Jejaka Terhangat. Join segmen ni pun nk promote blog baru saya ni.  

Apa yang perlu korang buat?

1. Buat entri bertajuk:
"Aku Nak Trafik Percuma Daripada Jejaka Terhangat".

2. Letak header blog Jejaka Terhangat dan linkkan ke entri ni.

3. Pastikan anda mention nama Jejaka Terhangat dan linkkan ke blog ni.

4. Hantarkan link entri korang kat komen entri ni. Done..


Syarat-syarat:

1. Blog anda mestilah TIADA LAGU.
(Supaya tak mengganggu konsentrasi pembaca blog ni).

2. Blog anda tidak terlampau berat. Tu je..


Cepat semua. Aku perlukan 20 blog sahaja untuk dimasukkan dalam list random. Mana yang cepat dan mengikut syarat, aku akan segera update kat list tersebut..=)
 


Anda sedang membaca artikel Aku Nak Trafik Percuma Daripada Jejaka Terhangat dan link url bagi entri ini adalah http://manmala.blogspot.com/2011/09/aku-nak-trafik-percuma-daripada-jejaka.html. Semoga artikel Aku Nak Trafik Percuma Daripada Jejaka Terhangat ini bermanfaat buat anda.


Post a Comment

 
Blogged.my

Return to top of page Copyright © OCT 2011 | manmala | Mereka Yang Memberi Lebih Mulia Dari Yang Menerima | HackTutors