3 Meletakkan Keyword Yang Bukan-Bukan



Saya pun rasa pelik juga bila mendapat tahu ada sesetenggah blogger meletakkan keyword mereka dengan perkataan yang bukan-bukan. Adakah dengan cara ini ia bertujuan untuk meningkatkan  dan menarik trafik masuk ke blog kita.

Saya masih lagi baru dalam dunia blog, page rank pun masih 1 lagi dan kedudukan blog masih dalam angka berjuta.

Saya malas nak beritahu keyword blogger-blogger ini gunakan untuk dimasukkan dalam meta tag mereka.

Siapa yang terasa dan tersinggung dengan entri saya ini, minta maaf ye. Tetapi begitulah hakikat yang berlaku. Dari mana saya tahu, rahsia... hehehe

Saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.
Anda sedang membaca artikel Meletakkan Keyword Yang Bukan-Bukan dan link url bagi entri ini adalah http://manmala.blogspot.com/2011/08/kenapa-sesetenggah-blogger-meletakkan.html. Semoga artikel Meletakkan Keyword Yang Bukan-Bukan ini bermanfaat buat anda.


3 comments

25 August 2011 at 03:58

satu pun jadi laaah.. heheh.. keyword tu, daha lama wat.. untuk nuffnang punya.. entah, tak paham lagi SEO nih.. baru belajar

25 August 2011 at 07:09

oh mcm tu ke...

25 August 2011 at 11:44

samalah..tak berapa nak faham lagi apakah itu SEO..pening2 mamai lagi..hehe

Post a Comment

 
Blogged.my

Return to top of page Copyright © OCT 2011 | manmala | Mereka Yang Memberi Lebih Mulia Dari Yang Menerima | HackTutors