0 Digsby Menarik PerhatianKu



Assalamualaikum...
Hari ni , saya nak kongsi dengan korang semua dgn satu application yang menarik. Apa dia? Application ni Digsby. Mungkin korang yang dah tau dan dah pernah mencuba Digsby ni. Tapi bagi korang yang tak pernah mencuba atau tak tau langsung tentang benda ni, mari  sama-sama try.


Mungkin anda dikalangan orang yang suka  berFacebook, Twiter, YM, Gmail, yahoo!mail dan macam-macam lagi….
Tahukah anda dengan menggunakan Digsby anda boleh membuka semua jaringan sosial diatas dan juga boleh cek email anda sama ada gmail/yahoomail/hotmail dan lain-lain lagi pada satu-satu masa. HEBAT BUKAN…

Instant Massaging seperti AIM, MSN, Yahoo, ICQ, Google Talk, Jabber, and Facebook Chat                                        Accounts.

Email : Hotmail, Gmail, Yahoo Mail, AOL/AIM Mail, IMAP, and POP accounts right from digsby.

Sosial networking : Facebook, Twitter, MySpace and LinkedIn accounts.

Satu lagi kehebatan Digsby ialah bagi mereka yang mempunyai lebih daripada satu akaun FB/Twitter dan lain-lain lagi, anda boleh membuka(log in) sekali gus. 



 Anda boleh juga menukar skin  dengan skin yang disediakan dalam application Digsby ini.Webcam pun boleh pakai juga tau.... Sesiapa yang berminat bolehlah download DISINI
Anda sedang membaca artikel Digsby Menarik PerhatianKu dan link url bagi entri ini adalah http://manmala.blogspot.com/2011/07/digsby-menarik-perhatianku.html. Semoga artikel Digsby Menarik PerhatianKu ini bermanfaat buat anda.


Post a Comment

 
Blogged.my

Return to top of page Copyright © OCT 2011 | manmala | Mereka Yang Memberi Lebih Mulia Dari Yang Menerima | HackTutors