1 HARIMAU MENGGANAS DI KOTA BHARU



SKUAD kebangsaan mempamerkan aksi bertenaga apabila mengalahkan Myanmar 2-0 dalam aksi perlawanan persahabatan antarabangsa yang berlangsung di Stadium Sultan Muhammad IV, Kota Bharu, malam tadi.

      Pada m-28, pemain tengah, Mohd Amirulhadi Zainal menceriakan hampir 15,000 penyokong Malaysia apabila merembat masuk untuk gol pertama Harimau Malaya hasil situasi kelam kabut di depan pintu gol pasu-kan pelawat.

Tiga minit babak kedua bersambung, pasukan Myanmar terlebih dahulu mencetuskan ancaman berbahaya menerusi percubaan Paing Soe yang menyaksikan rembatannya diselamatkan Mohd Sharbinee Allawee.

     Namun dua minit kemudian, Harimau Malaya terus selesa apabila Baddrol Bakhtiar menjaringkan gol kedua menerusi sepakan ‘first timer’ menariknya setelah menyambut baik hantaran lintang oleh Abdul Hadi di dalam kotak penalti.

     Ketinggalan dua gol ternyata memberi tekanan kepada anak buah Milan Zibadinovic. Dua peluang terbaik mereka hadir pada m-75 menerusi percubaan Mai Aih Naning yang diselamatkan Mohd Sharbinee Allawee sementara rembatan Min Min Thu tiga minit kemudian pula sedikit melewati pintu gol Malaysia.
Anda sedang membaca artikel HARIMAU MENGGANAS DI KOTA BHARU dan link url bagi entri ini adalah http://manmala.blogspot.com/2011/06/harimau-mengganas-di-kota-bharu.html. Semoga artikel HARIMAU MENGGANAS DI KOTA BHARU ini bermanfaat buat anda.


1 comment

20 June 2011 at 11:52

Singgah n follow..=)

Post a Comment

 
Blogged.my

Return to top of page Copyright © OCT 2011 | manmala | Mereka Yang Memberi Lebih Mulia Dari Yang Menerima | HackTutors