1 Budak Lelaki Berbulu Pada Sebelah Muka



DEHUI, China - Seorang budak lelaki membuatkan doktor-doktor bingung kerana sebelah wajahnya yang dipenuhi bulu.

       Sebelah wajah An Qi, 8, ditumbuhi bulu sejak dia dilahirkan tetapi bulu pada wajahnya itu semakin panjang apabila umurnya meningkat.

       Ayahnya, An Fenglin, meninggal dunia ketika An Qi berusia empat tahun manakala ibunya, Fan Chunfeng pula diserang sakit mental.Dia kini tinggal bersama datuk dan neneknya.

      Namun, nasib kanak-kanak malang itu bakal berubah tidak lama lagi selepas sebuah hospital tempatan menawarkan pembedahan percuma untuk membuang rambut lebat yang memenuhi sebelah wajahnya..
     
      Apa akan jadi sekiranya An Qi , semua badannya dipenuhi bulu? Ataupun perkara ini berlaku pada diri kita.Adakah kita bersabar ataupun sebaliknya.Kita sebagai orang yang beriman sepatutnya bersyukur dan menerima apa yang ada pada diri kita atau ahli keluarga kita yang mungkin pelik dengan orang lain dengan seadanya... Mungkin ada orang lain yang lebih teruk lagi dari diri kita.Oleh itu, bersyukurlah.....
Anda sedang membaca artikel Budak Lelaki Berbulu Pada Sebelah Muka dan link url bagi entri ini adalah http://manmala.blogspot.com/2011/06/budak-lelaki-berbulu-pada-sebelah-muka.html. Semoga artikel Budak Lelaki Berbulu Pada Sebelah Muka ini bermanfaat buat anda.


1 comment

29 June 2011 at 17:39

Kalau kat Mexico tu satu badan + muka berbulu. Yang ini lain pula. Kuasa Tuhan

Post a Comment

 
Blogged.my

Return to top of page Copyright © OCT 2011 | manmala | Mereka Yang Memberi Lebih Mulia Dari Yang Menerima | HackTutors