0 Antara Barang Pelik Yang Pernah Terjual Di eBay



Berlian Terbuat dari Rambut Beethoven Berharga $1M

Diamond Beethoven dipererbuat dari karbon yang diperoleh dari beberapa helai rambut Beethoven. Salah satu dari tiga berlian diciptakan, Setiap  satu daripadanya dijual  dengan harga satu juta dolar.

Istri Yang Dijual Oleh Suaminya

Dalam keadaan untuk melepaskan  dirinya dari kesulitan kewangan, seorang suami di Brasil bertekad untuk menjual istrinya. Dia menulis iklan dan dipostingkan di web popular, menawarkan harga jualan sekitar $ 55.Namun pemerintah akhirnya mengetahui iklan tersebut dan segera memerintahkan agar iklan tersebut akan dihapus dari website eBay.
Buku 340 tahun William Shakespear



Buku 340 tahun William Shakespear tahun dari Pericles William Shakespeare, Prince Of Tirus telah dijual di eBay pada tahun 2003 berharaga £ 5m. Naskah ini adalah salah satu dari beberapa buah naskah yang selamat daripada Kebakaran Besar di London pada tahun 1666.


Slightly Used Nuclear Missile Silo

Peluru berpandu ini, kini ditawarkan dengan harga $ 1,5 juta.
Anda sedang membaca artikel Antara Barang Pelik Yang Pernah Terjual Di eBay dan link url bagi entri ini adalah http://manmala.blogspot.com/2011/06/7-jenis-barang-yang.html. Semoga artikel Antara Barang Pelik Yang Pernah Terjual Di eBay ini bermanfaat buat anda.


Post a Comment

 
Blogged.my

Return to top of page Copyright © OCT 2011 | manmala | Mereka Yang Memberi Lebih Mulia Dari Yang Menerima | HackTutors