2 Iran Tiru Dan Bina Pesawat Kawalan Jauh Amerika RQ-170




Iran Tiru Dan Bina Pesawat Kawalan Jauh Amerika RQ-170? Iran akan meniru sistem kejuruteraan pesawat kawalan jauh Amerika Syarikat atau ‘drone’ yang dimilikinya dan kini dalam ‘peringkat akhir’ mendapatkan rahsia perisikan senjata canggih itu bertujuan menghasilkannya dengan lebih banyak pada masa depan.

Tindakan Iran berikutnya adalah untuk meniru sistem kejuruteraan pesawat itu seterusnya kami akan berupaya mengeluarkannya secara besar-besaran bagi membangunkan sebuah pesawat canggih sama seperti pesawat Amerika.

Iran memiliki pesawat canggih Amerika berbentuk kelawar yang melakukan misi pengintipan diberi nama RQ-170 Sentinel selepas ditembak dengan senjata elektronik pada 4 Disember lalu ketika ia berada di ruang udaranya.



Anda sedang membaca artikel Iran Tiru Dan Bina Pesawat Kawalan Jauh Amerika RQ-170 dan link url bagi entri ini adalah http://manmala.blogspot.com/2011/12/iran-tiru-dan-bina-pesawat-kawalan-jauh.html. Semoga artikel Iran Tiru Dan Bina Pesawat Kawalan Jauh Amerika RQ-170 ini bermanfaat buat anda.


2 comments

Anonymous
13 December 2011 at 14:38

erghh makin canggih plak pesawat2 niehh, mkin risau..

13 December 2011 at 17:55

pesawat pengintip us.. ada diorang nak balik hahaa

Post a Comment

 
Blogged.my

Return to top of page Copyright © OCT 2011 | manmala | Mereka Yang Memberi Lebih Mulia Dari Yang Menerima | HackTutors